Zmieniamy formułę rejestracji dla programów WWR i Za życiem

Drodzy Rodzice,

Z radością informujemy, że w trosce o Waszą wygodę i aby jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, wprowadzamy nowy sposób rejestracji na zajęcia realizowane w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju i Za życiem na miesiąc sierpień.

Na czym polegają zmiany?

     Odchodzimy od tradycyjnego systemu zapisów w trzeci poniedziałek miesiąca.

     W sierpniu testujemy nowy system, w którym będziecie mogli zarejestrować swoje dzieci bezpośrednio po zakończonych zajęciach realizowanych w lipcu.

     Rejestracja będzie możliwa tylko i wyłącznie osobiście po wizycie.

Korzyści nowego systemu rejestracji:

     Łatwiejszy i szybszy proces rejestracji.

     Możliwość rejestracji bezpośrednio po zajęciach.

     Większa elastyczność i wygoda.

Prosimy o Wasze opinie, które pomogą nam udoskonalić nasz system. Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze.

Nowy system rusza już w przyszły poniedziałek (15.07.2024 r.)! Dziękujemy za zaufanie i czekamy na Wasze wsparcie w okresie zmian.

Z poważaniem,
           Zespół Śląskiego Centrum Rozwoju Dziecka


Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

 

1. Dlaczego wprowadziliśmy nowy system zapisów?

Odpowiedź: Nowy system zapisów został wprowadzony, aby zapewnić większą wygodę i dostępność dla rodziców. Dzięki temu możemy lepiej zarządzać kalendarzem i zapewnić każdemu dziecku odpowiednią uwagę. Nowy system pozwoli na szybsze i łatwiejsze zapisy po zakończonych zajęciach.

2. Czy nowy sposób rejestracji będzie obowiązywał na stałe?

Na razie jest to test na miesiąc sierpień. Po tym okresie ocenimy jego skuteczność i zdecydujemy, czy wprowadzić go na stałe.

3. Jak dokładnie będzie przebiegać nowa rejestracja?

Po zakończonych zajęciach w lipcu, rodzice będą mieli możliwość zapisania swoich dzieci na kolejne zajęcia bezpośrednio u nas, w placówce. Rejestracja będzie możliwa tylko osobiście.

4. Jak mogę zapisać swoje dziecko na wizytę?

Odpowiedź: Zapisy odbywają się teraz wyłącznie osobiście, podczas wizyty dziecka w poradni. Nasz personel pomoże Państwu znaleźć dogodny termin na kolejną wizytę

5. Czy mogę zarejestrować swoje dziecko telefonicznie lub online?

Na chwilę obecną rejestracja na sierpień będzie możliwa tylko osobiście po zakończonych zajęciach w lipcu.

6. Co się stanie, jeśli w tym okresie nie mam już zaplanowanych zajęć lub z innego powodu będę nieobecny?

Prosimy o kontakt z naszą rejestracją w celu omówienia indywidualnych rozwiązań. Dołożymy wszelkich starań, aby każdy rodzic miał możliwość zapisania swojego dziecka na zajęcia.

7. Czy muszę zarejestrować swoje dziecko osobiście?

Tak, rejestracja na sierpień będzie możliwa tylko osobiście bezpośrednio po zajęciach w lipcu. Chcemy, aby proces był jak najbardziej efektywny i transparentny.

8. Co zrobić, jeśli zapomnę zapisać się podczas wizyty?

Odpowiedź: Nasze rejestratorki zawsze przypominają o konieczności zapisania się na kolejną wizytę. Jeśli jednak zapomnicie Państwo się zapisać, prosimy kontakt z naszą rejestracją w celu omówienia indywidualnych rozwiązań.

9. Czy nowe zasady dotyczą wszystkich zajęć?

Tak, nowe zasady rejestracji dotyczą wszystkich zajęć realizowanych w sierpniu w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju i Za życiem.

10. Dlaczego muszę czekać do wizyty, żeby się zapisać?

Odpowiedź: Zapisy podczas wizyt pomagają nam lepiej zarządzać kalendarzem i unikać sytuacji, w których wszystkie terminy są rezerwowane zbyt szybko. Dzięki temu każdy pacjent ma równą szansę na zaplanowanie wizyty.

11. Co zrobić, jeśli przyjechałem z daleka i nie mogę się teraz zapisać?

Odpowiedź: Rozumiemy, że to może być niewygodne. Staramy się jednak, aby system zapisów podczas wizyt był sprawiedliwy dla wszystkich pacjentów. Prosimy zapisać się podczas kolejnej wizyty dziecka.

12. Co zrobić, jeśli nie wiedziałem o nowych zasadach zapisów?

Odpowiedź: Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Staraliśmy się jak najlepiej poinformować wszystkich rodziców o zmianach. Proszę pamiętać, że zapisy odbywają się teraz podczas wizyt dziecka, co ma na celu usprawnienie obsługi.

13. Miałem wizytę pod koniec miesiąca i ci, którzy mieli wizytę na początku, mieli większy wybór. Dlaczego?

Odpowiedź: Rozumiemy, że może to być frustrujące. Staramy się równomiernie rozłożyć wizyty na cały miesiąc, aby każdy pacjent miał możliwość wyboru dogodnego terminu. Prosimy zapisać się podczas wizyty dziecka, a nasz personel postara się znaleźć dla Państwa możliwie najlepszy termin.

14. Jak mogę wyrazić swoją opinię na temat nowego systemu?

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Prosimy o przesyłanie uwag drogą mailową na adres kontakt@scrd.pl lub osobiście podczas wizyty w naszym ośrodku.